tiistai 26. toukokuuta 2009

I can create something ugly.

Joo, eli otsikon mukaisesti mä ossaan tehhä kaikkea rummaa myös näköjääns.

Tässä todistusta siitä:









Helsinki-Vantaa ei ollut vaan poseerausta varten valittu paikka vaan oltiin hakemassa sieltä erästä pikkuneitiä, joka tuli Brysselistä.

Hjoo, bolero.. se on aika ruma. Ruman värinen, mallista tykkään kyllä, vaikka se korostaakin ehkä liikaa allekirjoittaneen bodarin ylävartaloa ja erityisesti leveitä hartioita.

Tämä menee ehkäpä väripataan.
BUAHAHAHAHAH!!!
Eikös se ole Noron kohdalla melkein rikos?

Statistiikkoja sitten:

Lanka Noro Silk Garden Lite 2030
Menekki 167 grammaa
Puikot 4,5 ja pääntiessä 3,5
Muuta: mokasin pääntien, sen piti olla pientä sievää 1o 1n ribbiä, teinkin suurta ja karua 2o 2n.
Ohjeessa ei ollut takana alhaalla mitään huolittelua reunaan, tein silti.

Toim. huom. edit. kello 23.36

Unohdin tosiaan, että minun piti kirjoittaa ylös mietteitäni Noron tästäkin langasta.

Tämä oli ensimmäinen kosketukseni Noron lankoihin. Olin todella mielissäni värisävyistä ja värien kauniista liukumista.

Olin kuullut Norosta paljon hyvää ja olin alkuun hieman ihmeissäni, sillä Silk Garden Lite tuntui jotenkin vähän nuhjuiselta. Lanka oli moneen otteeseen sellainen taskun pohjalle jäänyt nenäliina, joka on pyörähtänyt pesukoneessa :D
(Joo, nyt saa heitellä mätiä tomaatteja)
Mahtoiko fiilis tulla langan silkistä?

Lanka oli kuitenkin tosi kiva neuloa ja jälki on kaunista. Olen tyytyväinen kapeisiin pintoihin, joissa väriraidat ovat leveämpiä, mutta boleron takakappele on mielestäni liian riemunkirjava. Circus gone horribly wrong.

2 kommenttia:

  1. eikö se konttineulekaulahuivi jota neuloit maaliskuussa ollut noroa?

    VastaaPoista
  2. Joo oli se, mutta aloitin tämän ennen sitä :)

    VastaaPoista